FONT grafický časopis Font 151

159 Kč
138 Kč bez DPH 15%
  • produkt nyní nelze objednat
  • produkt se možná vrátí, proto jej necháváme v prodeji
  • kontaktujte nás a my zjistíme stav či najdeme alternativu

Na co se můžete těšit v prvním letošním čísle našeho časopisu? Kromě hlavního tématu, kterým je tentokrát CI cestovních kanceláří, přineseme články a rozhovory ze světa grafického designu, fotografie nebo grafického software a věnujeme se tentokrát počítačovým periferiím…Úvodem vám nabídneme rozhovor s grafičkou Helenou Kopeckou, která tvoří pod vlastní značkou Localhero, ale patří také k tvůrčímu týmu českého papírnictví Papelote. Jan Bartoš zpovídá amatérského fotografa Martina Raka, který se na špičkové úrovni věnuje krajině, a to často krajině v mlze. Přineseme ukázky z tradiční soutěže Graduation Projects 2016 – mezinárodní přehlídky absolventských prací ze zemí Visegradské čtyřky. Podíváme se, jak dopadla soutěž na novou vizuální identitu Kanceláře architekta města Brna. A představíme knihu Intimita, oceněnou 2. místem v soutěži NČKR 2015 v kategorii Bibliofilie a autorské knihy. Tématem tohoto čísla je corporate cestovních kanceláří, podíváme se na vizuální styl v této oblasti u nás i v zahraničí – konkrétně třeba na cestovní kancelář Alexandria nebo Invia. A tradičně budeme hodnotit úroveň log v tomto oboru. V technicky zaměřené části Fontu se dočtete, jaké jsou trendy v oblasti počítačových periferií. Dozvíte se, jak vznikal originální autorský kalendář z dílny grafického studia Kantor’s Creative Club a Tiskárny Grafico pro letošní rok. Pokračujeme též v tématu porušování autorských práv – tentokrát pohledem právníků. Poreferujeme o využití CO2 laserů při zpracování nekovových materiálů a přineseme krátkou reportáž o dalším eventu Europapier-Bohemia – Kreativní snídaně (platforma pro networking a inspiraci). Představíme knížky 100 ilustrátorů a Brand Flip. Přinášíme recenzi tabletu Wacom Intuos Pro L Paper Edition, odborný článek o funkcích macOS Serveru, dozvíte se také něco trendech a inovacích v oblasti webdesignu a Michal Wein ve svém tradičním příspěvku tentokrát rozebírá fenomén lastury ve znacích a logotypech.

  • A4 - 68 stran
  • Lepená vazba.
  • Hlavní téma: Corporate cestovních kanceláří.

produkty z této kategorie