FONT Corporate Identity Set

389 Kč
354 Kč bez DPH 10%
  • produkt nyní nelze objednat
  • produkt se možná vrátí, proto jej necháváme v prodeji
  • kontaktujte nás a my zjistíme stav či najdeme alternativu

Cílem této publikace CI Set, která na našem trhu dosud citelně chyběla, je ukázat Corporate Identity jako nástroj na vybudování a změnu image subjektu – značky v širším slova smyslu. Důraz je kladen na jeden ze subsystémů Corporate Identity, a to Corporate Design, protože je díky svému vizuálnímu projevu nejviditelnější a nejčastěji řešenou složkou budování image. Autoři popsali kroky, kterými je Corporate Design vytvářen, následně aplikován, a jakým způsobem jej má být užito při změně image subjektu. Subjektem můžeme chápat jakoukoliv organizaci, firmu, značku, geografickou oblast, událost, určitou myšlenku či postoj, skupinu lidí nebo i samotného jedince – zde je budeme označovat souhrnně jako subjekt. Corporate Identity Set je určen pro všechny, kteří potřebují získat více informací o tomto důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Věříme, že do reklamních agentur, grafických studií a marketingových oddělení přinese správné pochopení významu Corporate Identity a učiní z něj tak ne pouze Popelku přidruženou k marketingové komunikaci, ale jeden ze strategických nástrojů řízení značky.

  • 235 x 135 x 45 mm
  • Papír, plast a CD.
  • Kniha v kroužkové vazbě, 2x CD s ukázkami manuálů v PDF a prezentacemi studií, 2x CD fotokolekce a a další materiály.
  • Obsah setu se liší od dřívě představených kolekcí a může být upraven podle aktuálních dodávek.

produkty z této kategorie