COMPUTER PRESS kniha Designové myšlení

499 Kč
454 Kč bez DPH 10%
  • produkt nyní nelze objednat
  • produkt se možná vrátí, proto jej necháváme v prodeji
  • kontaktujte nás a my zjistíme stav či najdeme alternativu

V čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy klienta a mít s výsledným produktem úspěch u cílového publika? Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v procesu, který vede k výslednému dílu, ať už jde o reklamní tiskoviny, firemní brožury, webové stránky, loga, obaly či další materiály korporátní identity. Nová pátá kniha z hodnotné a úspěšné kolekce Základy designu.

  • 160 x 230 mm - 176 stran
  • Brožovaná lepená
  • České vydání!

více od Computer Press

produkty z této kategorie